Alles over: Bestellen
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, je kunt als gast bestellen bij Aida Koffie, maar een account maakt je volgende aankoop sneller en makkelijker.
Wat zijn de verzendkosten?
Gratis verzending bij bestellingen vanaf €40! Voor Nederland betaal je €6,95 en voor België €6,95. Geniet van snelle levering aan huis.
Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?
Je kunt je kortingscode invoeren tijdens het afrekenproces.
Verzenden jullie wereldwijd?
Nee, we verzenden alleen binnen Nederland en België.
Alles over: Betaling
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Nee, je kunt als gast bestellen bij Aida Koffie, maar een account maakt je volgende aankoop sneller en makkelijker.
Kan ik een factuur ontvangen?
Je kunt veilig betalen met iDEAL, PayPal, Klarna, Apple Pay, Google Pay, Bancontact en Creditcard.
Kan ik achteraf betalen?
Ja, met Klarna kun je ervoor kiezen om achteraf te betalen. Je ontvangt de factuur pas nadat je de producten hebt ontvangen.
Is mijn betaling veilig?
Ja, alle betalingen worden verwerkt via beveiligde en versleutelde systemen, zodat jouw gegevens altijd veilig zijn.
Alles over: Levering
Wanneer kan ik m'n bestelling verwachten?
- Bestel voor 16:00 uur en ontvang je bestelling de volgende dag. We verzenden via PostNL in Nederland en DHL in België.
- Let op: dit is geen garantie, na 16:00 uur wordt je pakket overgedragen aan de bezorgdienst, en hebben wij hier geen invloed meer op.
- Duurt het langer dan normaal en geeft je trackinglink geen updates, neem dan contact met ons op.
Kan ik m'n bestelling volgen?
- Ja, je ontvangt een trackinglink zodra je bestelling is verzonden, zodat je deze kunt volgen.
- Duurt het langer dan normaal en geeft je trackinglink geen updates, neem dan contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?
Zodra je bestelling is geplaatst, kunnen we helaas geen wijzigingen meer doorvoeren. Neem contact op met onze klantenservice om te zien wat de mogelijkheden zijn.
Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Ja, tijdens het afrekenen heb je de optie om een ander adres op te geven dan je eigen adres. Dit is handig als je het pakket bijvoorbeeld op je werk of bij iemand anders wilt laten bezorgen.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Als je niet thuis bent, zal de bezorgdienst eerst proberen het pakket bij je buren af te leveren. Lukt dat niet, dan wordt het pakket naar een afhaalpunt gebracht, waar het maximaal zeven dagen voor je klaarligt.
Alles over: Retourneren
Kan ik een product retourneren?
- Bestel voor 16:00 uur en ontvang je bestelling de volgende dag. We verzenden via PostNL in Nederland en DHL in België.
- Let op: dit is geen garantie, na 16:00 uur wordt je pakket overgedragen aan de bezorgdienst, en hebben wij hier geen invloed meer op.
- Duurt het langer dan normaal en geeft je trackinglink geen updates, neem dan contact met ons op.
Hoe retourneer ik?
- Ja, je ontvangt een trackinglink zodra je bestelling is verzonden, zodat je deze kunt volgen.
- Duurt het langer dan normaal en geeft je trackinglink geen updates, neem dan contact met ons op.
Wat zijn de voorwaarden?
Zodra je bestelling is geplaatst, kunnen we helaas geen wijzigingen meer doorvoeren. Neem contact op met onze klantenservice om te zien wat de mogelijkheden zijn.